دوره آموزشی مدیریت ارتباط با بیماران

به گزارش روابط عمومی و بین الملل فراپرتو، دوره آموزشی مدیریت ارتباط با بیماران با هدف برقراری  ارتباط موثر مراجعین محترم  به مرکز فراپرتو با پرسنل ،کارشناسان،پزشکان و بالا بردن انگیزه در پرسنل صنعت و درمان و پزشکی  و افزایش بهره وری سازمان و احقاق استراتژی های بلند مدت سازمان در راستای افزایش رضایت مندی بیماران و بهبود مستمر کیفیت خدمات با آموزش اساتید منتخب  و فرهیخته مدیریت سازمانی ،بازاریابی و فروش و ارتباطات با همکاری دانشکده خبر شیراز برگزار گردید.

رحمانی در ادامه افزود :

پرسنل در دو گروه آموزشی تقسیم بندی شدند که هر گروه از 6 ساعت آموزش مفید بهره بردند.

لازم به ذکر است که مطالب هر گروه اختصاصی سازی شده و این امر  با همکاری و همت  واحد اداری و رفاهی و واحد ارتباط با بیماران برگزار گردید.