loader image

ابق على تواصل معنا

إذا كان لديك سؤال، أو تبحث عن مساعدة، أو ترغب فقط في مشاركة تعليقاتك، فنحن نريد أن نسمع منك! نحن حريصون على أن نسمع منك

guest
26 نظر
بازخورد های خطی
دیدن همه نظرات
مهدیار
مهدیار
2 ماه پیش

ما یک پاتولوژی داشتیم و در این مکان نمونه گرفتند،متاسفانه نتیجه پاتولوژی رو بردیم آزمایشگاه راز،، حالا دکترها میکن نمونه گیری از پانکراس درست انجام نشده چون با نتایج آزمایشات بسیار در تناقض است. اینهمه هزینه و ۸ ساعت رانندگی تا شیراز و خطرات احتمالی،،،
چه جوابی دارند؟؟ نمی دونم🤔زمان ما هدر رفت فرصت هم همینطور به شدت از دست رفته و بیمارمون بیمارتر😭😭

اسماعیل
اسماعیل
پاسخ به  مهدیار
13 روز پیش

منم یه سی اسکن دکتر نوشته بود رفتم سی تی اسکن یه چیز دیگه تو جواب کتبی نوشتن که اصلا برای چکاپ مد نظر دکتر نبوده رفتم میگم چرا اینجوری شده میگن نامه از دکتر بیار که بررسی کنیم رفتم دکتر نبود هیچی دیگه بیخیالش شدیم مریض بودیم مریض تر شدیم