سلام با توجه به اینکه واتس آپ در این شرایط خوب کار نمیکنه لطفا از پیام رسانهرسانهای ایرانی استفاده کنید .
ضمنا بخش جوابدهی رو الکترونیکی کنید که فایل جواب ها رو بیمار بتونه ذخیره داشته باشه که در موقع لزوم ارائه بده و نخواد جواب کاغذی و فیزیکی رو با خود حمل کنه .
در پایان از نحوه ی پاسخگویی قسمت سونو گرافی تشکر میکنم
سعیده دهقانی
13 روز پیش
امروز ساعت 7 نوبت ام آر آی داشتم برای مادر 86 سالم. اولین نفر بودم پذیرش ام آر آی سر همه کسایی که می خواستن نوبت بگیرن داد می زد. متاسفانه یه تست روان شناسی باید برای کسایی که توی کارای درمانی خدمت می کنند باید بذارن. این نحوه برخورد با اشخاص مریض نیست. برای پیگیری طرز برخوردشان هم پرسیدم گفتند ما حراست نداریم و مدیر هم ساعت 11میاد.!!!!!!
مهدیار
6 ماه پیش
ما یک پاتولوژی داشتیم و در این مکان نمونه گرفتند،متاسفانه نتیجه پاتولوژی رو بردیم آزمایشگاه راز،، حالا دکترها میکن نمونه گیری از پانکراس درست انجام نشده چون با نتایج آزمایشات بسیار در تناقض است. اینهمه هزینه و ۸ ساعت رانندگی تا شیراز و خطرات احتمالی،،،
چه جوابی دارند؟؟ نمی دونم🤔زمان ما هدر رفت فرصت هم همینطور به شدت از دست رفته و بیمارمون بیمارتر😭😭
منم یه سی اسکن دکتر نوشته بود رفتم سی تی اسکن یه چیز دیگه تو جواب کتبی نوشتن که اصلا برای چکاپ مد نظر دکتر نبوده رفتم میگم چرا اینجوری شده میگن نامه از دکتر بیار که بررسی کنیم رفتم دکتر نبود هیچی دیگه بیخیالش شدیم مریض بودیم مریض تر شدیم
سلام با توجه به اینکه واتس آپ در این شرایط خوب کار نمیکنه لطفا از پیام رسانهرسانهای ایرانی استفاده کنید .
ضمنا بخش جوابدهی رو الکترونیکی کنید که فایل جواب ها رو بیمار بتونه ذخیره داشته باشه که در موقع لزوم ارائه بده و نخواد جواب کاغذی و فیزیکی رو با خود حمل کنه .
در پایان از نحوه ی پاسخگویی قسمت سونو گرافی تشکر میکنم
امروز ساعت 7 نوبت ام آر آی داشتم برای مادر 86 سالم. اولین نفر بودم پذیرش ام آر آی سر همه کسایی که می خواستن نوبت بگیرن داد می زد. متاسفانه یه تست روان شناسی باید برای کسایی که توی کارای درمانی خدمت می کنند باید بذارن. این نحوه برخورد با اشخاص مریض نیست. برای پیگیری طرز برخوردشان هم پرسیدم گفتند ما حراست نداریم و مدیر هم ساعت 11میاد.!!!!!!
ما یک پاتولوژی داشتیم و در این مکان نمونه گرفتند،متاسفانه نتیجه پاتولوژی رو بردیم آزمایشگاه راز،، حالا دکترها میکن نمونه گیری از پانکراس درست انجام نشده چون با نتایج آزمایشات بسیار در تناقض است. اینهمه هزینه و ۸ ساعت رانندگی تا شیراز و خطرات احتمالی،،،
چه جوابی دارند؟؟ نمی دونم🤔زمان ما هدر رفت فرصت هم همینطور به شدت از دست رفته و بیمارمون بیمارتر😭😭
منم یه سی اسکن دکتر نوشته بود رفتم سی تی اسکن یه چیز دیگه تو جواب کتبی نوشتن که اصلا برای چکاپ مد نظر دکتر نبوده رفتم میگم چرا اینجوری شده میگن نامه از دکتر بیار که بررسی کنیم رفتم دکتر نبود هیچی دیگه بیخیالش شدیم مریض بودیم مریض تر شدیم