loader image

Get in touch with us

If you have a question, are looking for help or just want to share your feedback, we want to hear from you! we are eager to hear from you

guest
7 نظر
بازخورد های خطی
دیدن همه نظرات
جعفری
جعفری
1 ماه پیش

سلام وقت بخیر
من نوبت برام ثبت شده است و برای پرداخت ودیعه اقدام نمودم که پیغام “پرداخت ناموفق داده شد” حال از چه طریق می توانم دوباره نسبت به پرداخت اقدام نمایم . چون با کد پیگیری پیام “اقدام انجام شده “است داده می شود .

علی
علی
2 ماه پیش

با سلام
از شهرستان تماس گرفتم با قسمت mri کار داشتم ولی پاسخگو نیستن با توجه به اینکه فاصله زیادی داریم تا مرکز نیاز به هماهنگی داریم کسی جوابگو نیست ممنون میشم راهنمایی کنید

مدیریت
مدیریت
پاسخ به  علی
2 ماه پیش

سلام وقت شما بخیر
پاسخدهی تلفنی در بعضی از ساعات شبانه روز به علت حجم زیاد مراجعه کننده مختل میشه ، اگر مشکل هنوز برقرار هست میتونید با کلیک روی این شماره، داخل پیام رسان واتسپ به ما پیام بدید: 07132020000

2 ماه پیش و مدیریت ویرایش شده
کیان
کیان
6 ماه پیش

سلام من نوبت میخوام ایمیل فرستادم ولی جوابی دریافت نکردم

فاطمه
فاطمه
6 ماه پیش

سایت ایراد دارد .وات یاد هم جواب نمی دهید

مدیریت
مدیریت
پاسخ به  فاطمه
6 ماه پیش

از اینکه این موضوع را به ما اطلاع دادید متشکرم. برای هر گونه مشکلی که ممکن است برای شما پیش آمده عذرخواهی کنیم. ما وب‌سایت و پیام‌های واتس‌اپ خود را بررسی کرده‌ایم و به نظر می‌رسد که به خوبی کار می‌کنند. اگر می‌توانید جزئیات بیشتری در مورد مشکلی که با آن مواجه شده‌اید به ما ارائه دهید، خوشحال می‌شویم بیشتر بررسی کنیم و اطمینان حاصل کنیم که در آینده دیگر تکرار نمی‌شود. اگر سؤال یا نگرانی دیگری دارید، لطفاً با پر کردن فرم آنلاین انتقادات با ما در میان بگذارید تا بعد از بررسی قادر به برقراری ارتباط با شما و اعلام نتیجه باشیم. با تشکر از شما برای صبر و درکی که دارید

مدیریت
مدیریت
پاسخ به  مدیریت
6 ماه پیش

لازم به ذکر است که فرم آنلاین انتقادات در منوی اصلی سایت، زیر منوی تماس با ما واقع شده است